loading...

برنامه نویسی ایرانی

بازدید : 87
شنبه 11 دی 1400 زمان : 12:59

سایر حامیان کمپین ScratchJr Kickstarter: آرون ساگز، آبه استین، تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور ابیناش بیشویی، آدام بلو، آدام اسکایلار ماینر، آدریانا ماسکاتلی، آدرین تیلی، اگنس واگن هاوزر آیدان رینی، آیدن و ارین مورفی، آکیم بویکو، آکینسولا آکین‌ریست، آلبرت اولدفیلد، الکس عبدوگافاروف، الکساندر و ادوارد گرابون، الکساندر فالک، آلیس گاماچه، آلیسیا کانیلاس مایور، آلیسون و تایلر اوکمن، آل سوئیگارت، آلتیا شامپانی، آملیا جی. کاهلر، آملی ماریان، آنا آپارسیدا آبرانتس داسیلوا، آناسول پنا-آر آناستازیا و گونوور میلر، آنات پاسکین-چرنیاوسکی، آناتول دبییر، آندره "تاکراس" نوردستراند، آندریاس الف، آندریاس تالر، اندرو موریس، اندرو ریبک، اندی گری، اندی اشمیتز، آن چائو، آن نیکلسون، آنا والدرزالم، آنتونی کریستوفر ویکاری، آنتونی دیتون، آری بادر ناتال، آریل مالکا، آریل سگال، آرلین مایو جم، آرماندو رایکالد، آرنولد آبلمن، اش ویکمن، آسلی آیدین، آسترید جهگ گیاردینو، آوا کوپرمن، اوری ScratchJr یک اپلیکیشن موبایلی است که در 30 جولای 2014 برای آیپد اپل منتشر شد. این توسط دانشگاه تافتز با کمک‌های مالی از بنیاد ملی علوم توسعه یافته است تا به بچه‌های خردسال (هدف سنی 5 تا 7 سالگی) اجازه دهد تا به راحتی برنامه‌نویسی را با سیستمی مبتنی بر Scratch یاد بگیرند. هدف ScratchJr «توسعه و مطالعه نسل بعدی فناوری‌های نوآورانه و مواد درسی برای حمایت از یادگیری STEM یکپارچه در آموزش دوران کودکی است.» [1] نسخه‌ای برای iPad و تبلت‌های Android در حال حاضر در دسترس است.

اولین نمونه اولیه برنامه.

منابع مالی

اسکرچ جونیور باید به حداقل 25000 دلار می رسید تا تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور تعادل کافی را حفظ کند و پروژه را آزاد کند. اسکرچ جونیور حتی از این هدف نیز فراتر رفت و تا 19 آوریل 2014 به مبلغ 64332 دلار دست یافت. به لطف سخاوتمندانه ای که این برنامه دریافت کرد، آنها تصمیم گرفتند دو جایزه طولانی را تنظیم کنند. اولین جایزه کششی 60000 دلار بود و در صورت رسیدن به آن، نسخه اندرویدی Scratch Jr برای انتشار برنامه ریزی می شود. پاداش طولانی دوم 80000 دلار بود، و در صورت رسیدن، تیم Scratch Jr منابعی را برای والدین و معلمان توسعه می‌داد.[2]

ScratchJr به شدت بر آموزش کودکان خردسال و ارائه قابلیت ارتباط تکنولوژیکی درایرانیان سایبر دنیای مدرن برای آنها متمرکز است. تیم ScratchJr نتایج دانش زیر را در مربیان جوان می خواست:

برای اینکه کودکان درک بهتری از ریاضیات و سواد داشته باشند.

برای اینکه کودکان با طبقه بندی نرم افزارهای مختلف کامپیوتری و اجزای ریاضی آشنا شوند و ساختارهای دانش پایه را در سراسر حوزه ها بسازند.

برای اینکه بچه ها به حل مسائل و متفکران بهتری تبدیل تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور شوند و همچنین درک بهتری از علم و توسعه نرم افزار به دست آورند.

شخصیت ها مانند Scratch، ScratchJr نیز تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور مجموعه ای از شخصیت های خاص خود را دارد.

Scratch Cat Jr اصلاح شده از Scratch Cat است و به گونه ای ساخته شده است که برای بچه های کوچکتر جذاب به نظر برسد. اسکرچ کت جونیور پوستی براق با ژست کمتری دارد.

تیک، تاک و توک مجموعه ای از شخصیت ها شبیه به ایده Gobo's Friends هستند.

تیک موجودی آبی شبیه انسان است که روی شکمش لکه‌ای زرد و کلاه سبز تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور کوچکی دارد. تاک یک موجود بنفش 6 پا "کاوائی" است که روی سرش یک توتو صورتی و قطره کرم رنگین کمانی دارد. توک موجودی مایل به قرمز اختاپوس مانند با فنر بر سر ا

ScratchJr شباهت های قابل توجهی به Scratch دارد اما در عین حال ویژگی تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیورهای متفاوتی نیز دارد. این برنامه بر خلاف Scratch که برای رایانه ها ساخته شده است، برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است. یکی از نمونه‌های بهینه‌سازی موبایل، صفحه کلید داخلی ورودی اعداد هنگام وارد کردن پارامتر عدد در یک بلوک است. این برنامه برای کودکان طراحی شده است، بنابراین ساده تر از برنامه Scratch است.

سایر حامیان کمپین ScratchJr Kickstarter: آرون ساگز، آبه استین، تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور ابیناش بیشویی، آدام بلو، آدام اسکایلار ماینر، آدریانا ماسکاتلی، آدرین تیلی، اگنس واگن هاوزر آیدان رینی، آیدن و ارین مورفی، آکیم بویکو، آکینسولا آکین‌ریست، آلبرت اولدفیلد، الکس عبدوگافاروف، الکساندر و ادوارد گرابون، الکساندر فالک، آلیس گاماچه، آلیسیا کانیلاس مایور، آلیسون و تایلر اوکمن، آل سوئیگارت، آلتیا شامپانی، آملیا جی. کاهلر، آملی ماریان، آنا آپارسیدا آبرانتس داسیلوا، آناسول پنا-آر آناستازیا و گونوور میلر، آنات پاسکین-چرنیاوسکی، آناتول دبییر، آندره "تاکراس" نوردستراند، آندریاس الف، آندریاس تالر، اندرو موریس، اندرو ریبک، اندی گری، اندی اشمیتز، آن چائو، آن نیکلسون، آنا والدرزالم، آنتونی کریستوفر ویکاری، آنتونی دیتون، آری بادر ناتال، آریل مالکا، آریل سگال، آرلین مایو جم، آرماندو رایکالد، آرنولد آبلمن، اش ویکمن، آسلی آیدین، آسترید جهگ گیاردینو، آوا کوپرمن، اوری ScratchJr یک اپلیکیشن موبایلی است که در 30 جولای 2014 برای آیپد اپل منتشر شد. این توسط دانشگاه تافتز با کمک‌های مالی از بنیاد ملی علوم توسعه یافته است تا به بچه‌های خردسال (هدف سنی 5 تا 7 سالگی) اجازه دهد تا به راحتی برنامه‌نویسی را با سیستمی مبتنی بر Scratch یاد بگیرند. هدف ScratchJr «توسعه و مطالعه نسل بعدی فناوری‌های نوآورانه و مواد درسی برای حمایت از یادگیری STEM یکپارچه در آموزش دوران کودکی است.» [1] نسخه‌ای برای iPad و تبلت‌های Android در حال حاضر در دسترس است.

اولین نمونه اولیه برنامه.

منابع مالی

اسکرچ جونیور باید به حداقل 25000 دلار می رسید تا تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور تعادل کافی را حفظ کند و پروژه را آزاد کند. اسکرچ جونیور حتی از این هدف نیز فراتر رفت و تا 19 آوریل 2014 به مبلغ 64332 دلار دست یافت. به لطف سخاوتمندانه ای که این برنامه دریافت کرد، آنها تصمیم گرفتند دو جایزه طولانی را تنظیم کنند. اولین جایزه کششی 60000 دلار بود و در صورت رسیدن به آن، نسخه اندرویدی Scratch Jr برای انتشار برنامه ریزی می شود. پاداش طولانی دوم 80000 دلار بود، و در صورت رسیدن، تیم Scratch Jr منابعی را برای والدین و معلمان توسعه می‌داد.[2]

ScratchJr به شدت بر آموزش کودکان خردسال و ارائه قابلیت ارتباط تکنولوژیکی درایرانیان سایبر دنیای مدرن برای آنها متمرکز است. تیم ScratchJr نتایج دانش زیر را در مربیان جوان می خواست:

برای اینکه کودکان درک بهتری از ریاضیات و سواد داشته باشند.

برای اینکه کودکان با طبقه بندی نرم افزارهای مختلف کامپیوتری و اجزای ریاضی آشنا شوند و ساختارهای دانش پایه را در سراسر حوزه ها بسازند.

برای اینکه بچه ها به حل مسائل و متفکران بهتری تبدیل تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور شوند و همچنین درک بهتری از علم و توسعه نرم افزار به دست آورند.

شخصیت ها مانند Scratch، ScratchJr نیز تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور مجموعه ای از شخصیت های خاص خود را دارد.

Scratch Cat Jr اصلاح شده از Scratch Cat است و به گونه ای ساخته شده است که برای بچه های کوچکتر جذاب به نظر برسد. اسکرچ کت جونیور پوستی براق با ژست کمتری دارد.

تیک، تاک و توک مجموعه ای از شخصیت ها شبیه به ایده Gobo's Friends هستند.

تیک موجودی آبی شبیه انسان است که روی شکمش لکه‌ای زرد و کلاه سبز تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور کوچکی دارد. تاک یک موجود بنفش 6 پا "کاوائی" است که روی سرش یک توتو صورتی و قطره کرم رنگین کمانی دارد. توک موجودی مایل به قرمز اختاپوس مانند با فنر بر سر ا

ScratchJr شباهت های قابل توجهی به Scratch دارد اما در عین حال ویژگی تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیورهای متفاوتی نیز دارد. این برنامه بر خلاف Scratch که برای رایانه ها ساخته شده است، برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است. یکی از نمونه‌های بهینه‌سازی موبایل، صفحه کلید داخلی ورودی اعداد هنگام وارد کردن پارامتر عدد در یک بلوک است. این برنامه برای کودکان طراحی شده است، بنابراین ساده تر از برنامه Scratch است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 33
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 388
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1229
  • بازدید ماه : 2632
  • بازدید سال : 9727
  • بازدید کلی : 37238
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی