loading...

برنامه نویسی ایرانی

بازدید : 28
جمعه 25 اسفند 1402 زمان : 10:19

این برگه را می توان به عنوان مقدمه ای برای تفاوت اسکرچ پایتون زبان پایتون دید. نحو کشف خواهد شد و

توضیح داده شده همانطور که کد توسط معلم نوشته شده است (با طرح ریزی روی تخته توسط

مثال) ؛ یا حتی می توان فیلمنامه را پخش کرد تفاوت اسکرچ پایتون و برای دانش آموزان توضیح داد.

کد مقابل، T02_FOR.py، کاملاً قابل درک است

قیاس با Scratch; مهم است که نحو آن را به وضوح توضیح دهیم

تکرار برای i در محدوده (4): در اینجا به عنوان یک تکرار ساده دیده می شود،

4 دفعه.

مفهوم تورفتگی توضیح داده خواهد شد و موازی با Scratch

به طور گسترده برجسته شده است؛ تفاوت اسکرچ پایتون نماد ":" را می توان به صورت مشاهده کرد

باز شدن یک مهاربند در خراش، تورفتگی  شامل

همه چیز موجود در بریس و پشت بدون تورفتگی

مثل پایان آغوش

برای بقیه، این واقعیت که مجبور به ساخت چندین مربع است اجازه می دهد

برای معرفی مفهوم تابع در کد مقابل، T02_FOR2.py،

برای قرار دادن طول ضلع مربع به عنوان پارامتر مناسب است

در ساخت مربعی که طول آن کارآمد باشد

سمت توسط کاربر انتخاب می شود.

کاراکتر # به شما امکان می دهد نظری تفاوت اسکرچ پایتون را که در برگه موجود است بنویسید

یک A#. بنابراین دستور t.done() اجرا نمی شود. این

عبارت برای تست اسکریپت مفید است.

بنابراین، برای به دست آوردن رقم داده شده در بند «وضعیت

"راه اندازی"، فراخوانی تابع مربع بسیار موثر است.

تعیین طول ضلع مربع مهم است

با دستور a+=افزایش می‌یابد نه اینکه تفاوت اسکرچ پایتون ممکن است مربوط به آن باشد

در حال حاضر به دانش آموزان ارائه شود.

مثال تابع main نیز جالب است زیرا شامل می شود

چندین پارامتر لازم به ذکر است که اینها باید باشند

این به کد T02_FOR2.py و به طور کلی تر مربوط می شود

کدهایی از جمله توابع پایتون

  • هنگامی که اسکریپت اجرا شد، باید کلید [var] را فشار دهید: یا

توابع تعریف شده در اسکریپت ظاهر می شوند.

  • با استفاده از فلش های جهت، باید عملکرد انتخاب تفاوت اسکرچ پایتون شده را انتخاب کنید

(در اینجا اصلی)، با Ok اعتبارسنجی کنید، سپس مقدار پارامترها را اضافه کنید

با رعایت ترتیب: طول اولین مربع برای ردیابی، که از

انتخاب نشده و در نهایت تعداد مربع هایی که باید رسم شوند.

پسوندهای احتمالی

در اینجا چند ایده برای سریعترین دانش آموزان یا کسانی که تفاوت اسکرچ پایتون می خواهند کار را گسترش دهند وجود دارد:

  • سایر ساختارهای شکل ها را بر اساس مربع برنامه ریزی کنید.
  • ساخت یک چند ضلعی منظم ب آموزش برنامه نویسی نوجوانان ا اضلاع 𝑛𝑛 را برنامه ریزی کنید.
  • ساخت برنامه بر اساس مثلث متساوی الاضلاع.
  • پر کردن و رنگ آمیزی چن تفاوت اسکرچ پایتون د ضلعی های خاص.
  • به تخیل خود رها کنید...

در اینجا برخی از ارقام پیشنهادی وجود دارد:

13

کلمات کلیدی: کتابخانه لاک پشت; حلقه تکراری؛ تا زمانیکه ؛ حلقه while; مارپیچ؛ مجموع

مهارت های هدفمند

تحقیق: «مشاهده، مشارکت در یک رویکرد، آزمایش، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار» با نتیجه ای که مستقیماً با ساخت شکل مشاهده می شود.

Represent: "تغییر ثبت" با حرکت از یک نمایش گرافیکی به یک زبان کامپیوتری.

دلیل: "الگوریتم های ساده را پیاده سازی کنید"، در اینجا با استفاده از حلقه "while".

وضعیت تحریک کننده

بسیاری از چهره های زیباشناختی جالب وجود دارد (و

از نظر ریاضی!) که به خانواده "مارپیچ ها" تعلق دارند که

در طبیعت نیز پیدا می کنیم.

چگونه یک مارپیچ ساده بسازیم، چه زمانی آن را متوقف کنیم

ساخت و ساز ؟ در راه یک مسیر بی نهایت، یا نه!

مشکل ساز

کدی را پیشنهاد کنید که به شما امکان می دهد شکل مقابل را بسازید: a

مارپیچی متشکل از بخش های متوالی عمود بر هم.

بخش اول 200 پیکسل طول دارد. طول ها

هر بار 4 درصد کاهش می یابد. Scratch Python difference این مارپیچ دارای 50 قطعه است.

سپس ما آرزو می کنیم avo

این برگه را می توان به عنوان مقدمه ای برای تفاوت اسکرچ پایتون زبان پایتون دید. نحو کشف خواهد شد و

توضیح داده شده همانطور که کد توسط معلم نوشته شده است (با طرح ریزی روی تخته توسط

مثال) ؛ یا حتی می توان فیلمنامه را پخش کرد تفاوت اسکرچ پایتون و برای دانش آموزان توضیح داد.

کد مقابل، T02_FOR.py، کاملاً قابل درک است

قیاس با Scratch; مهم است که نحو آن را به وضوح توضیح دهیم

تکرار برای i در محدوده (4): در اینجا به عنوان یک تکرار ساده دیده می شود،

4 دفعه.

مفهوم تورفتگی توضیح داده خواهد شد و موازی با Scratch

به طور گسترده برجسته شده است؛ تفاوت اسکرچ پایتون نماد ":" را می توان به صورت مشاهده کرد

باز شدن یک مهاربند در خراش، تورفتگی  شامل

همه چیز موجود در بریس و پشت بدون تورفتگی

مثل پایان آغوش

برای بقیه، این واقعیت که مجبور به ساخت چندین مربع است اجازه می دهد

برای معرفی مفهوم تابع در کد مقابل، T02_FOR2.py،

برای قرار دادن طول ضلع مربع به عنوان پارامتر مناسب است

در ساخت مربعی که طول آن کارآمد باشد

سمت توسط کاربر انتخاب می شود.

کاراکتر # به شما امکان می دهد نظری تفاوت اسکرچ پایتون را که در برگه موجود است بنویسید

یک A#. بنابراین دستور t.done() اجرا نمی شود. این

عبارت برای تست اسکریپت مفید است.

بنابراین، برای به دست آوردن رقم داده شده در بند «وضعیت

"راه اندازی"، فراخوانی تابع مربع بسیار موثر است.

تعیین طول ضلع مربع مهم است

با دستور a+=افزایش می‌یابد نه اینکه تفاوت اسکرچ پایتون ممکن است مربوط به آن باشد

در حال حاضر به دانش آموزان ارائه شود.

مثال تابع main نیز جالب است زیرا شامل می شود

چندین پارامتر لازم به ذکر است که اینها باید باشند

این به کد T02_FOR2.py و به طور کلی تر مربوط می شود

کدهایی از جمله توابع پایتون

  • هنگامی که اسکریپت اجرا شد، باید کلید [var] را فشار دهید: یا

توابع تعریف شده در اسکریپت ظاهر می شوند.

  • با استفاده از فلش های جهت، باید عملکرد انتخاب تفاوت اسکرچ پایتون شده را انتخاب کنید

(در اینجا اصلی)، با Ok اعتبارسنجی کنید، سپس مقدار پارامترها را اضافه کنید

با رعایت ترتیب: طول اولین مربع برای ردیابی، که از

انتخاب نشده و در نهایت تعداد مربع هایی که باید رسم شوند.

پسوندهای احتمالی

در اینجا چند ایده برای سریعترین دانش آموزان یا کسانی که تفاوت اسکرچ پایتون می خواهند کار را گسترش دهند وجود دارد:

  • سایر ساختارهای شکل ها را بر اساس مربع برنامه ریزی کنید.
  • ساخت یک چند ضلعی منظم ب آموزش برنامه نویسی نوجوانان ا اضلاع 𝑛𝑛 را برنامه ریزی کنید.
  • ساخت برنامه بر اساس مثلث متساوی الاضلاع.
  • پر کردن و رنگ آمیزی چن تفاوت اسکرچ پایتون د ضلعی های خاص.
  • به تخیل خود رها کنید...

در اینجا برخی از ارقام پیشنهادی وجود دارد:

13

کلمات کلیدی: کتابخانه لاک پشت; حلقه تکراری؛ تا زمانیکه ؛ حلقه while; مارپیچ؛ مجموع

مهارت های هدفمند

تحقیق: «مشاهده، مشارکت در یک رویکرد، آزمایش، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار» با نتیجه ای که مستقیماً با ساخت شکل مشاهده می شود.

Represent: "تغییر ثبت" با حرکت از یک نمایش گرافیکی به یک زبان کامپیوتری.

دلیل: "الگوریتم های ساده را پیاده سازی کنید"، در اینجا با استفاده از حلقه "while".

وضعیت تحریک کننده

بسیاری از چهره های زیباشناختی جالب وجود دارد (و

از نظر ریاضی!) که به خانواده "مارپیچ ها" تعلق دارند که

در طبیعت نیز پیدا می کنیم.

چگونه یک مارپیچ ساده بسازیم، چه زمانی آن را متوقف کنیم

ساخت و ساز ؟ در راه یک مسیر بی نهایت، یا نه!

مشکل ساز

کدی را پیشنهاد کنید که به شما امکان می دهد شکل مقابل را بسازید: a

مارپیچی متشکل از بخش های متوالی عمود بر هم.

بخش اول 200 پیکسل طول دارد. طول ها

هر بار 4 درصد کاهش می یابد. Scratch Python difference این مارپیچ دارای 50 قطعه است.

سپس ما آرزو می کنیم avo

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 370
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1286
  • بازدید ماه : 4029
  • بازدید سال : 6307
  • بازدید کلی : 33818
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی