loading...

برنامه نویسی ایرانی

بازدید : 13
سه شنبه 24 بهمن 1402 زمان : 13:17

من با داستان هایی مانند داستان @bubble103_ از دانلود برنامه اسکرچ 3 آفریقای جنوبی، خالق Color Divide، که برای مراسم کلیدی با میچ رسنیک روی صحنه بود، انرژی گرفتم. او چندین نکته بسیار قانع کننده را در مورد استفاده از Scratch بیان کرد. خراش مکانی است که در آن اشتباه کردن نه تنها مشکلی ندارد، بلکه بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. او برای ایجاد بسیاری از محتوای داستانی خود با جامعه همکاری دانلود برنامه اسکرچ 3 می کند. این باعث می شود او ماهرترین و جوان ترین مدیر پروژه علوم کامپیوتری باشد که من دیده ام. او موسیقی از سایر Scratchers را به همراه آثار هنری شخصیت ها و انیمیشن ها سرپرستی می کند. شنیدن اینکه او بسیار موفق است، با توجه به چالش هایی که در مورد از دست دادن قدرت و دسترسی به رایانه با آن مواجه است، بسیار جالب بود!

دارد

ارائه دیگری از @udigitaledu بود که فقط 20 کامپیوتر برای Scratch Club خود داشت و در نهایت با بیش از 120 دانش آموز پایان یافت، بنابراین آنها برخی از دانلود برنامه اسکرچ 3 فعالیت های شگفت انگیز "unplugged Scratch" را ایجاد کردند. مورد علاقه من Cootie Catcher بود. این با لمس موها و بوسه زدن آنها روی صحنه به پایان رسید. اگر می خواهید این را در کلاس درس خود ایجاد کنید، می توانید الگوی نسخه قابل چاپ را از اینجا دریافت کنید.

ب

یکی از نکات کلیدی من از کنفرانس حول محور ایده های پروژه فرهنگی مرتبط برای پرداختن به موضوعات عدالت اجتماعی بود. یک جلسه فراگیر خاص در مورد دانلود برنامه اسکرچ 3 این موضوع وجود داشت که در آن چارچوب خود را برای یک بازی اجتماعی مرتبط با استفاده از این طرح درس در اینجا ایجاد کردیم. من بیشتر الهام می‌گیرم که از همین ایده‌ها و مفاهیم در برخی پروژه‌ها و فعالیت‌های جدید استفاده کنم زیرا با استفاده از برنامه درسی خود دوره‌های بیشتری را برای مدارس می‌سازم. به برخی از پروژه های شگفت انگیزی که دانش آموزان در استودیو در اینجا ایجاد کرده اند نگاهی بیندازید. این کنفرانس به منظور الهام بخشیدن و ایجاد اعتماد به نفس به معلمان و جوامع جدیدی بود که تازه وارد دنیای اسکرچ می شوند. در اینجا یک فید توئیتر انتخاب شده وجود دارد و اگر در بسیاری از نظرات پیمایش کنید، مضمونی از اشتیاق، شادی و هیجان برای یافتن راه‌های جدید برای جذب دانش‌آموزان و جوامع به دنیای اسکرچ باقی می‌ماند. در واقع، سخنرانی روز دوم به طور مستقیم به این موضوع با موضوع بحث مسیرهای مشارکت اختصاص دانلود برنامه اسکرچ 3 داشت. ضبط این جلسه را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

بخش پوستر در پایان هر روز داستان‌های فراوانی از جوانان در معرض خطر و کم‌خدمت در یافتن موفقیت ارائه می‌کرد. این داستان‌ها اغلب شامل معلمانی می‌شد که دانش کدنویسی کمی دارند، اما علاقه‌شان به کمک به دانش‌آموزان آنها را به سمت استفاده از Scratch سوق می‌دهد. این بخش نسبتاً محبوب کنوانسیون بود!

در پایان، روابط و ارتباطاتی که دانلود برنامه اسکرچ 3 در کنفرانس شکل گرفت، انبوهی از ایده‌های جدید را در اختیار همه قرار داد، زیرا رهبران Scratch آزادانه ایده‌ها، علایق و منابع خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشتند. این کنوانسیون بر تجربیات معلمان و پرورش مفاهیم پروژه متمرکز بود. از آنجایی که کنفرانس لزوماً متمرکز بر فناوری نبود، من همچنان علاقه مند بودم در مورد آنچه که با Scratch 3.0 ارائه می شود و اینکه چگونه تیم ما در Ucodemy ممکن است شروع به برنامه ریزی و آماده شدن برای آن کند، بیاموزم. آنها بر روی "جدول اول" متمرکز شده اند و من توانستم از طریق گفتگوهای راهرو با توسعه دهندگان Scratch، با پوشیدن بند نارنجی متمایز آنها، درباره موتور جاوا اسکریپت و برنامه هایی برای سایر ویژگی های جدید بیشتر بیاموزم. جلسه‌ای که من دیدم که وارد برخی از فناوری‌ها شد، حساب‌های معلم جدید، بسیار زیاد بود و همه نتوانستند وارد آن شوند.

احتمالاً برنامه جدید مورد علاقه من Scratch، فعالیت خلاقانه unplugged زیر بود!

جیسون در اسکرچ

5 مرحله برای ایجاد یک الگوی آموزش الکترونیکی قابل استفاده مجدد از ابتدا

5 مرحله برای ایجاد یک الگوی آموزش الکترونیکی قابل استفاده مجدد از ابتدا

کریستوفر پاپاس

نوشته کریستوفر پاپاس

2 اکتبر 2017

5 دقیقه برای خواندن

یک نظر بنویسید

خلاصه: همه می‌دانند که قالب‌های آموزش الکترونیکی دانلود برنامه اسکرچ 3 فرآیند طراحی آموزش الکترونیکی را سرعت می‌بخشند و در عین حال هزینه‌های توسعه را کاهش می‌دهند. نکته مهم این است که ایجاد الگوهای آموزش الکترونیکی می تواند برای بسیاری از توسعه دهندگان آموزش الکترونیکی یک کار طاقت فرسا باشد. خوشبختانه، 5 مرحله وجود دارد که می توانید برای ایجاد الگوهای آموزش الکترونیکی موثر و قابل استفاده مجدد، دنبال کنید.

نحوه ایجاد یک الگوی آموزش الکترونیکی قابل استفاده مجدد از ابتدا

فاکتورهای خاصی وجود دارد که باید برای دانلود برنامه اسکرچ 3 طراحی الگوهای برنده آموزش الکترونیکی در نظر گرفته شوند. قالب های آموزش الکترونیکی مزایای مختلفی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، این واقعیت که آنها قابل استفاده مجدد هستند، بسیاری از مراحل اضافی فرآیند طراحی دوره آموزش الکترونیکی را حذف می کند. از سوی دیگر، استفاده ساده از یک الگوی آموزش الکترونیکی، تبادل جذاب و معنادار با زبان آموزان آنلاین را تضمین نمی کند. دوره آموزش الکترونیکی شما هنوز باید آموزنده و مرتبط باشد تا تأثیری ماندگار بر جای بگذارد. در اینجا یک رویکرد 5 Download the Scratch 3 program مرحله ای وجود دارد که سردرد طراحی یک الگوی آموزش الکترونیکی قابل استفاده مجدد را از بین می برد.ش

من با داستان هایی مانند داستان @bubble103_ از دانلود برنامه اسکرچ 3 آفریقای جنوبی، خالق Color Divide، که برای مراسم کلیدی با میچ رسنیک روی صحنه بود، انرژی گرفتم. او چندین نکته بسیار قانع کننده را در مورد استفاده از Scratch بیان کرد. خراش مکانی است که در آن اشتباه کردن نه تنها مشکلی ندارد، بلکه بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. او برای ایجاد بسیاری از محتوای داستانی خود با جامعه همکاری دانلود برنامه اسکرچ 3 می کند. این باعث می شود او ماهرترین و جوان ترین مدیر پروژه علوم کامپیوتری باشد که من دیده ام. او موسیقی از سایر Scratchers را به همراه آثار هنری شخصیت ها و انیمیشن ها سرپرستی می کند. شنیدن اینکه او بسیار موفق است، با توجه به چالش هایی که در مورد از دست دادن قدرت و دسترسی به رایانه با آن مواجه است، بسیار جالب بود!

دارد

ارائه دیگری از @udigitaledu بود که فقط 20 کامپیوتر برای Scratch Club خود داشت و در نهایت با بیش از 120 دانش آموز پایان یافت، بنابراین آنها برخی از دانلود برنامه اسکرچ 3 فعالیت های شگفت انگیز "unplugged Scratch" را ایجاد کردند. مورد علاقه من Cootie Catcher بود. این با لمس موها و بوسه زدن آنها روی صحنه به پایان رسید. اگر می خواهید این را در کلاس درس خود ایجاد کنید، می توانید الگوی نسخه قابل چاپ را از اینجا دریافت کنید.

ب

یکی از نکات کلیدی من از کنفرانس حول محور ایده های پروژه فرهنگی مرتبط برای پرداختن به موضوعات عدالت اجتماعی بود. یک جلسه فراگیر خاص در مورد دانلود برنامه اسکرچ 3 این موضوع وجود داشت که در آن چارچوب خود را برای یک بازی اجتماعی مرتبط با استفاده از این طرح درس در اینجا ایجاد کردیم. من بیشتر الهام می‌گیرم که از همین ایده‌ها و مفاهیم در برخی پروژه‌ها و فعالیت‌های جدید استفاده کنم زیرا با استفاده از برنامه درسی خود دوره‌های بیشتری را برای مدارس می‌سازم. به برخی از پروژه های شگفت انگیزی که دانش آموزان در استودیو در اینجا ایجاد کرده اند نگاهی بیندازید. این کنفرانس به منظور الهام بخشیدن و ایجاد اعتماد به نفس به معلمان و جوامع جدیدی بود که تازه وارد دنیای اسکرچ می شوند. در اینجا یک فید توئیتر انتخاب شده وجود دارد و اگر در بسیاری از نظرات پیمایش کنید، مضمونی از اشتیاق، شادی و هیجان برای یافتن راه‌های جدید برای جذب دانش‌آموزان و جوامع به دنیای اسکرچ باقی می‌ماند. در واقع، سخنرانی روز دوم به طور مستقیم به این موضوع با موضوع بحث مسیرهای مشارکت اختصاص دانلود برنامه اسکرچ 3 داشت. ضبط این جلسه را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

بخش پوستر در پایان هر روز داستان‌های فراوانی از جوانان در معرض خطر و کم‌خدمت در یافتن موفقیت ارائه می‌کرد. این داستان‌ها اغلب شامل معلمانی می‌شد که دانش کدنویسی کمی دارند، اما علاقه‌شان به کمک به دانش‌آموزان آنها را به سمت استفاده از Scratch سوق می‌دهد. این بخش نسبتاً محبوب کنوانسیون بود!

در پایان، روابط و ارتباطاتی که دانلود برنامه اسکرچ 3 در کنفرانس شکل گرفت، انبوهی از ایده‌های جدید را در اختیار همه قرار داد، زیرا رهبران Scratch آزادانه ایده‌ها، علایق و منابع خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشتند. این کنوانسیون بر تجربیات معلمان و پرورش مفاهیم پروژه متمرکز بود. از آنجایی که کنفرانس لزوماً متمرکز بر فناوری نبود، من همچنان علاقه مند بودم در مورد آنچه که با Scratch 3.0 ارائه می شود و اینکه چگونه تیم ما در Ucodemy ممکن است شروع به برنامه ریزی و آماده شدن برای آن کند، بیاموزم. آنها بر روی "جدول اول" متمرکز شده اند و من توانستم از طریق گفتگوهای راهرو با توسعه دهندگان Scratch، با پوشیدن بند نارنجی متمایز آنها، درباره موتور جاوا اسکریپت و برنامه هایی برای سایر ویژگی های جدید بیشتر بیاموزم. جلسه‌ای که من دیدم که وارد برخی از فناوری‌ها شد، حساب‌های معلم جدید، بسیار زیاد بود و همه نتوانستند وارد آن شوند.

احتمالاً برنامه جدید مورد علاقه من Scratch، فعالیت خلاقانه unplugged زیر بود!

جیسون در اسکرچ

5 مرحله برای ایجاد یک الگوی آموزش الکترونیکی قابل استفاده مجدد از ابتدا

5 مرحله برای ایجاد یک الگوی آموزش الکترونیکی قابل استفاده مجدد از ابتدا

کریستوفر پاپاس

نوشته کریستوفر پاپاس

2 اکتبر 2017

5 دقیقه برای خواندن

یک نظر بنویسید

خلاصه: همه می‌دانند که قالب‌های آموزش الکترونیکی دانلود برنامه اسکرچ 3 فرآیند طراحی آموزش الکترونیکی را سرعت می‌بخشند و در عین حال هزینه‌های توسعه را کاهش می‌دهند. نکته مهم این است که ایجاد الگوهای آموزش الکترونیکی می تواند برای بسیاری از توسعه دهندگان آموزش الکترونیکی یک کار طاقت فرسا باشد. خوشبختانه، 5 مرحله وجود دارد که می توانید برای ایجاد الگوهای آموزش الکترونیکی موثر و قابل استفاده مجدد، دنبال کنید.

نحوه ایجاد یک الگوی آموزش الکترونیکی قابل استفاده مجدد از ابتدا

فاکتورهای خاصی وجود دارد که باید برای دانلود برنامه اسکرچ 3 طراحی الگوهای برنده آموزش الکترونیکی در نظر گرفته شوند. قالب های آموزش الکترونیکی مزایای مختلفی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، این واقعیت که آنها قابل استفاده مجدد هستند، بسیاری از مراحل اضافی فرآیند طراحی دوره آموزش الکترونیکی را حذف می کند. از سوی دیگر، استفاده ساده از یک الگوی آموزش الکترونیکی، تبادل جذاب و معنادار با زبان آموزان آنلاین را تضمین نمی کند. دوره آموزش الکترونیکی شما هنوز باید آموزنده و مرتبط باشد تا تأثیری ماندگار بر جای بگذارد. در اینجا یک رویکرد 5 Download the Scratch 3 program مرحله ای وجود دارد که سردرد طراحی یک الگوی آموزش الکترونیکی قابل استفاده مجدد را از بین می برد.ش

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 81
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 429
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1288
  • بازدید ماه : 716
  • بازدید سال : 7811
  • بازدید کلی : 35322
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی