loading...

برنامه نویسی ایرانی

بازدید : 13
پنجشنبه 12 بهمن 1402 زمان : 10:44

ساختار آموزشی وظایف برنامه نویسی ضروری است. ایجاد اهداف دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3فرعی باید با حفظ زنجیره بین این اهداف فرعی انجام شود (Temperman et al., 2014). معلم قادر خواهد بود و باید وظایف مختلف را نشان دهد (و گاهی اوقات از دانش آموزان بخواهد که آنها را پیدا کنند) و موضوع مشترک مشکل مطرح شده چیست. ساختاربندی وظایفی که دانش‌آموز باید انجام دهد ضروری است و دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 مهارت‌های ریاضی متفاوت برنامه‌ای که باید انجام شود باید شناسایی شوند. این به طراحی وظایف خاص در برنامه کمک می کند.

سپس یک تمرین توصیه می شود (Muratet و همکاران، 2011). در جلسات مختلف حضور استاد مهم است تا دانش آموز را در مقابل کامپیوتر تنها نگذارد. از سوی دیگر، دانش‌آموزان می‌توانند اقدامات غیرضروری، اضافی یا حتی نادرست برای یادگیری نرم‌افزار انجام دهند (Muratet et al., 2012). معلوم شد که انجام آزمایش‌هایی دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 که منجر به خطا با رایانه می‌شود، در مقایسه با یک موقعیت دستکاری کلاسیک، چیزهای زیادی را به همراه داشت. این می تواند به ویژه برای دانش آموزانی که مشکل دارند موثر باشد.

در نهایت نشان داده شده است که در یک محیط آموزشی ساختاریافته دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3، برنامه نویسی به سطح بالایی از یادگیری منجر می شود. بهبودی در تسلط بر مهارت های ریاضی مشاهده شده است و حتی امکان مدیریت بهتر ناهمگونی را فراهم می کند.

چه می توانیم انجام دهیم

با اصلاح کالج در فرانسه در سال 2016-2017، اکنون برنامه نویسی با زبان اسکرچ تدریس می شود. به دلیل وجود خانواده‌های بلوک‌های برنامه‌نویسی، این زبان تا حدی انتخاب شد تا دانش‌آموزان بتوانند خود را از نحو جدا کرده و بیشتر روی حل مسئله تمرکز کنند. با این حال، برای حمایت بهتر از دانش آموزان، معلم نقش مهمی دارد. او باید به دقت در مورد معرفی این مفهوم جدید که اغلب برای دانش آموزان جدید است فکر کند. توالی کامپیوتر باید س دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3اختارمند باشد و برای ایجاد انگیزه در آنها، برنامه نویسی یک بازی می تواند یک طرفه باشد. پس از این کار، در اینجا یک انتخاب از طرح دنباله ای است که برای کلاس چهارم گرفته شده است، که در آن هیچ مفهوم قبلی از برنامه نویسی تدریس نشده بود.

ارائه بازی های مختلف

در طول یک جلسه برنامه نویسی مقدماتی، انواع مختلفی از بازی ها را می توان ارائه داد: مسابقه اتومبیل رانی، پرتاب تاس یا پیچ و خم. همه این بازی‌ها شامل مهارت‌های ریاضی مختلفی هستند. برای این کلاس چهارم، بازی پیچ و خم انتخاب شد، زیرا این امکان را فراهم می کند تا به وضوح زیرمشکلات مختلفی را که دانش آموزان با آن مواجه خواهند شد، تفکیک کنند. در این جلسه مقدماتی، دانش‌آموز می‌تواند به رایانه بیاید تا بازی را در حضور کل کلاس دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3امتحان کند، صفحه نمایش ویدئویی است. چند دقیقه بحث با دانش آموزان به آنها اجازه می دهد تا از مشکلات مختلفی که با آن مواجه خواهند شد آگاه شوند. خیلی سریع، موازی‌هایی با ریاضیات، مانند موقعیت‌یابی و حرکت در پلان، و همچنین مفهوم مدت زمان با کرونومتر ایجاد می‌شود. برنامه‌ریزی رویارویی با یک دیوار امکان بسیج دانش را بر روی ساختارهای شرطی، اما بدون واژگان کلاسیک رایانه‌ای، ممکن می‌سازد. از سوی دیگر، هیچ دانش آموزی قادر به کدگذاری حلقه ها نبود که با این وجود برای اجرای این برنامه ضروری است. سپس در طول جلسات در اتاق کامپیوتر معرفی خواهند شد.

سازماندهی دنباله

در اولین جلسه، نرم افزار Scratch ارائه می شود: دانش آموزان دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 می توانند جن (شخصیت) و پس زمینه خود را انتخاب کنند. با جستجو در میان خانواده بلوک ها، دانش آموزان و معلم با هم کار می کنند تا نحوه حرکت جن را تعریف کنند. در ابتدا، این می تواند با استفاده از کلید "پیکان سمت راست" روی صفحه کلید به سمت راست باشد. سپس دانش آموزان می توانند این دستورالعمل را برای 3 جهت دیگر تکرار کنند. بسیاری از مردم اشتباه خواهند کرد. بنابراین معلم باید در این لحظات اولیه بسیار حضور داشته باشد تا ناامید نشوند. او باید از آنها بخواهد آنچه را که مشاهده می کنند آزمایش و گزارش کنند تا خودشان اشتباهات خود را اصلاح کنند. در پایان این جلسه، استفاده از پیچ و خم به عنوان پس‌زمینه، انگیزه‌ای اولیه برای دانش‌آموزان برای تکمیل اولین مشکل فرعی خود می‌شود.

برای تکمیل استفاده دانش آموزان از نرم افزار و تایید درک حرکت جن در صحنه می توان در جلسه دوم یک سری تمرینات روی کاغذ و کامپیوتر ارائه داد.

مفهوم ساختار شرطی توسط دانش آموزان و معلم در جلسه سوم Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3 مورد مطالعه قرار می گیرد. معلم باید آنها را از طریق بحث راهنمایی کند

ساختار آموزشی وظایف برنامه نویسی ضروری است. ایجاد اهداف دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3فرعی باید با حفظ زنجیره بین این اهداف فرعی انجام شود (Temperman et al., 2014). معلم قادر خواهد بود و باید وظایف مختلف را نشان دهد (و گاهی اوقات از دانش آموزان بخواهد که آنها را پیدا کنند) و موضوع مشترک مشکل مطرح شده چیست. ساختاربندی وظایفی که دانش‌آموز باید انجام دهد ضروری است و دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 مهارت‌های ریاضی متفاوت برنامه‌ای که باید انجام شود باید شناسایی شوند. این به طراحی وظایف خاص در برنامه کمک می کند.

سپس یک تمرین توصیه می شود (Muratet و همکاران، 2011). در جلسات مختلف حضور استاد مهم است تا دانش آموز را در مقابل کامپیوتر تنها نگذارد. از سوی دیگر، دانش‌آموزان می‌توانند اقدامات غیرضروری، اضافی یا حتی نادرست برای یادگیری نرم‌افزار انجام دهند (Muratet et al., 2012). معلوم شد که انجام آزمایش‌هایی دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 که منجر به خطا با رایانه می‌شود، در مقایسه با یک موقعیت دستکاری کلاسیک، چیزهای زیادی را به همراه داشت. این می تواند به ویژه برای دانش آموزانی که مشکل دارند موثر باشد.

در نهایت نشان داده شده است که در یک محیط آموزشی ساختاریافته دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3، برنامه نویسی به سطح بالایی از یادگیری منجر می شود. بهبودی در تسلط بر مهارت های ریاضی مشاهده شده است و حتی امکان مدیریت بهتر ناهمگونی را فراهم می کند.

چه می توانیم انجام دهیم

با اصلاح کالج در فرانسه در سال 2016-2017، اکنون برنامه نویسی با زبان اسکرچ تدریس می شود. به دلیل وجود خانواده‌های بلوک‌های برنامه‌نویسی، این زبان تا حدی انتخاب شد تا دانش‌آموزان بتوانند خود را از نحو جدا کرده و بیشتر روی حل مسئله تمرکز کنند. با این حال، برای حمایت بهتر از دانش آموزان، معلم نقش مهمی دارد. او باید به دقت در مورد معرفی این مفهوم جدید که اغلب برای دانش آموزان جدید است فکر کند. توالی کامپیوتر باید س دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3اختارمند باشد و برای ایجاد انگیزه در آنها، برنامه نویسی یک بازی می تواند یک طرفه باشد. پس از این کار، در اینجا یک انتخاب از طرح دنباله ای است که برای کلاس چهارم گرفته شده است، که در آن هیچ مفهوم قبلی از برنامه نویسی تدریس نشده بود.

ارائه بازی های مختلف

در طول یک جلسه برنامه نویسی مقدماتی، انواع مختلفی از بازی ها را می توان ارائه داد: مسابقه اتومبیل رانی، پرتاب تاس یا پیچ و خم. همه این بازی‌ها شامل مهارت‌های ریاضی مختلفی هستند. برای این کلاس چهارم، بازی پیچ و خم انتخاب شد، زیرا این امکان را فراهم می کند تا به وضوح زیرمشکلات مختلفی را که دانش آموزان با آن مواجه خواهند شد، تفکیک کنند. در این جلسه مقدماتی، دانش‌آموز می‌تواند به رایانه بیاید تا بازی را در حضور کل کلاس دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3امتحان کند، صفحه نمایش ویدئویی است. چند دقیقه بحث با دانش آموزان به آنها اجازه می دهد تا از مشکلات مختلفی که با آن مواجه خواهند شد آگاه شوند. خیلی سریع، موازی‌هایی با ریاضیات، مانند موقعیت‌یابی و حرکت در پلان، و همچنین مفهوم مدت زمان با کرونومتر ایجاد می‌شود. برنامه‌ریزی رویارویی با یک دیوار امکان بسیج دانش را بر روی ساختارهای شرطی، اما بدون واژگان کلاسیک رایانه‌ای، ممکن می‌سازد. از سوی دیگر، هیچ دانش آموزی قادر به کدگذاری حلقه ها نبود که با این وجود برای اجرای این برنامه ضروری است. سپس در طول جلسات در اتاق کامپیوتر معرفی خواهند شد.

سازماندهی دنباله

در اولین جلسه، نرم افزار Scratch ارائه می شود: دانش آموزان دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 می توانند جن (شخصیت) و پس زمینه خود را انتخاب کنند. با جستجو در میان خانواده بلوک ها، دانش آموزان و معلم با هم کار می کنند تا نحوه حرکت جن را تعریف کنند. در ابتدا، این می تواند با استفاده از کلید "پیکان سمت راست" روی صفحه کلید به سمت راست باشد. سپس دانش آموزان می توانند این دستورالعمل را برای 3 جهت دیگر تکرار کنند. بسیاری از مردم اشتباه خواهند کرد. بنابراین معلم باید در این لحظات اولیه بسیار حضور داشته باشد تا ناامید نشوند. او باید از آنها بخواهد آنچه را که مشاهده می کنند آزمایش و گزارش کنند تا خودشان اشتباهات خود را اصلاح کنند. در پایان این جلسه، استفاده از پیچ و خم به عنوان پس‌زمینه، انگیزه‌ای اولیه برای دانش‌آموزان برای تکمیل اولین مشکل فرعی خود می‌شود.

برای تکمیل استفاده دانش آموزان از نرم افزار و تایید درک حرکت جن در صحنه می توان در جلسه دوم یک سری تمرینات روی کاغذ و کامپیوتر ارائه داد.

مفهوم ساختار شرطی توسط دانش آموزان و معلم در جلسه سوم Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3 مورد مطالعه قرار می گیرد. معلم باید آنها را از طریق بحث راهنمایی کند

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 267
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 203
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1044
  • بازدید ماه : 472
  • بازدید سال : 7567
  • بازدید کلی : 35078
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی