قبل از اینکه جلوتر برویم، باید کمی در مورد منابعی که این عنوان جدید را برنامه نویسی کودکان مصرف میکنند، توضیح دهیم، که میخواهد از مخفف Playerunknown's BattleGrounds استفاده کند که در حال پیروز شدن بر روی رایانه شخصی است و در شرف رسیدن به PS4 است. این عنوان به دلیل ارائه تجربه ای مانند «Battle Royale» یا «The Hunger Games» بسیار معروف شد. بازیکنان به جزیره ای پرتاب می شوند و پس از مدتی مجبور به کشتن یکدیگر می شوند تا زمانی که تنها یکی از آنها باقی بماند - مانند فیلم The Immortals -.
حالا گرافیک و محتوای این عنوان هنوز با چیزی که یک گوشی موبایل می تواند ارائه دهد فاصله زیادی دارد و به همین دلیل است که این شبیه سازی عجیب به نام بازی Unknown Battle Grand که از این بازی برای رفع این نقص استفاده کرده است، ساده ترین اما موفق ترین طراحی است: کل برنامه در فروشگاه پیدا نشد. 🙁
به فروشگاه Google Websearch بروید
البته، او نه اولین و نه تنها کسی است که از این فرمول استفاده می کند، زیرا بازیکنانی مانند Roblox نیز از این فیزیک استفاده می کنند ... اما اگر او کسی است که جرات کرده است نام را "کلون" کند، سعی کنید کاربران را به PC عناوین را باور کنید یا بپوشید.
Players Unknown Battle Grand برنامه نویسی کودکان چگونه است؟
بنابراین پیشنهاد همان عنوانی است که به آن اشاره دارد - اخیراً به چندین کنسول منتقل شده است - برای کشتن همه بازیکنان دیگر. این کارت قابلیت نگهداری 20 بازیکن را به طور همزمان دارد. آنها ابتدا باید به دنبال سلاح و تجهیزاتی برای مقاومت در برابر حملات و پودر کردن دشمنان باشند.
بازیکن ناشناس Battle Grand
پیشنهاد ساده و رایگان است... خب، بازی رایگان است، یعنی همیشه انگیزه ای برای خرید تجهیزات و اسلحه برای داشتن برنامه نویسی کودکان قدرت بیشتر یا فرصت هایی برای شخصی سازی شخصیت خود به شکل دیگری خواهد بود.
کنترلها با جوی استیک مجازی کاملاً قابل لمس هستند - ما قبلاً میدانیم که معمولاً چگونه کار میکند - و همچنین دکمهای برای اجرا، دکمه دیگری برای چرخش، تیراندازی، کنترل دوربین و سلاحهایی که در دسترس داریم. اکنون بسیاری از آنها را می توان حذف کرد زیرا دارای گزینه حمله خودکار است. در هر بازی ما پولی به دست خواهیم آورد که می توانیم قبل از دور بعدی برای تجهیز خودمان خرج کنیم.
بازیکن ناشناس Battle Grand
این بازی چیز دیگری را ارائه نمی دهد که می تواند راهی برای هیجان زده ترین طرفداران Playerunknown's BattleGrounds باشد و همچنان یک پیشنهاد کنجکاو است که آن را در جیب خود حمل کنید، اما محدودیت های آشکار پلتفرم و طراحی برنامه نویسی کودکان نوع "Minecraft" را دارد، درست مانند بازی گرافیک Battlelands Royale، جایگزین دیگر. مت بوتی، رئیس سابق تجارت Minecraft در مایکروسافت، به معاونت رئیس شرکت مایکروسافت استودیو ارتقا یافت. این او را به یکی از گیمرهای برتر تبدیل می کند که به فیل اسپنسر گزارش می دهد، که قبلاً توسط مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا به سمت معاون اجرایی بازی ها ارتقا یافته بود.
اسپنسر در صحبت با Gamesbeat گفت که او همچنان مسئول استراتژی بازی بزرگ است. نقش Booty اجرای این استراتژی در انتشار بازی ها خواهد بود. بقیه روسای استودیو اکنون به Booty گزارش خواهند داد که اکنون بر توسعه و انتشار بازیهای مایکروسافت برای کنسولها، رایانههای شخصی و پلتفرمهای موبایل نظارت میکند. به گفته GamesBeat، او در این تور به اسپنسر گزارش می دهد.
"من میخواستم مطمئن شوم که سازمان مناسبی برای ارائه اهداف محتوایی خود داریم. با این کار، برنامه نویسی کودکان تصمیم گرفتم که میخواهم یک رهبر سازمان مایکروسافت استودیوز را انتخاب کنم، که اگر شما دنبال کرده باشید، من این تصمیم را دارم. اسپنسر گفت، رهبر فرنچایز فردی ما که در سه سال و نیم گذشته گزارش دادهایم. "این عالی بود که استراتژی همه جانبه خود را رهبری کنیم و ما را به نقطه ای رساندیم که ساتیا مایل بود و مایل بود روی بازیکنانی که ساخته بود سرمایه گذاری کند، اما برای من نیز کاملاً روشن شد. ما بیشتر روی محتوا سرمایه گذاری خواهیم کرد." کاری که ما انجام میدهیم، و اینکه یک سازمان رهبری یکپارچه استودیو برای موفقیت بلندمدت ما حیاتی است.
قبل از اینکه جلوتر برویم، باید کمی در مورد منابعی که این عنوان جدید را برنامه نویسی کودکان مصرف میکنند، توضیح دهیم، که میخواهد از مخفف Playerunknown's BattleGrounds استفاده کند که در حال پیروز شدن بر روی رایانه شخصی است و در شرف رسیدن به PS4 است. این عنوان به دلیل ارائه تجربه ای مانند «Battle Royale» یا «The Hunger Games» بسیار معروف شد. بازیکنان به جزیره ای پرتاب می شوند و پس از مدتی مجبور به کشتن یکدیگر می شوند تا زمانی که تنها یکی از آنها باقی بماند - مانند فیلم The Immortals -.
حالا گرافیک و محتوای این عنوان هنوز با چیزی که یک گوشی موبایل می تواند ارائه دهد فاصله زیادی دارد و به همین دلیل است که این شبیه سازی عجیب به نام بازی Unknown Battle Grand که از این بازی برای رفع این نقص استفاده کرده است، ساده ترین اما موفق ترین طراحی است: کل برنامه در فروشگاه پیدا نشد. 🙁
به فروشگاه Google Websearch بروید
البته، او نه اولین و نه تنها کسی است که از این فرمول استفاده می کند، زیرا بازیکنانی مانند Roblox نیز از این فیزیک استفاده می کنند ... اما اگر او کسی است که جرات کرده است نام را "کلون" کند، سعی کنید کاربران را به PC عناوین را باور کنید یا بپوشید.
Players Unknown Battle Grand برنامه نویسی کودکان چگونه است؟
بنابراین پیشنهاد همان عنوانی است که به آن اشاره دارد - اخیراً به چندین کنسول منتقل شده است - برای کشتن همه بازیکنان دیگر. این کارت قابلیت نگهداری 20 بازیکن را به طور همزمان دارد. آنها ابتدا باید به دنبال سلاح و تجهیزاتی برای مقاومت در برابر حملات و پودر کردن دشمنان باشند.
بازیکن ناشناس Battle Grand
پیشنهاد ساده و رایگان است... خب، بازی رایگان است، یعنی همیشه انگیزه ای برای خرید تجهیزات و اسلحه برای داشتن برنامه نویسی کودکان قدرت بیشتر یا فرصت هایی برای شخصی سازی شخصیت خود به شکل دیگری خواهد بود.
کنترلها با جوی استیک مجازی کاملاً قابل لمس هستند - ما قبلاً میدانیم که معمولاً چگونه کار میکند - و همچنین دکمهای برای اجرا، دکمه دیگری برای چرخش، تیراندازی، کنترل دوربین و سلاحهایی که در دسترس داریم. اکنون بسیاری از آنها را می توان حذف کرد زیرا دارای گزینه حمله خودکار است. در هر بازی ما پولی به دست خواهیم آورد که می توانیم قبل از دور بعدی برای تجهیز خودمان خرج کنیم.
بازیکن ناشناس Battle Grand
این بازی چیز دیگری را ارائه نمی دهد که می تواند راهی برای هیجان زده ترین طرفداران Playerunknown's BattleGrounds باشد و همچنان یک پیشنهاد کنجکاو است که آن را در جیب خود حمل کنید، اما محدودیت های آشکار پلتفرم و طراحی برنامه نویسی کودکان نوع "Minecraft" را دارد، درست مانند بازی گرافیک Battlelands Royale، جایگزین دیگر. مت بوتی، رئیس سابق تجارت Minecraft در مایکروسافت، به معاونت رئیس شرکت مایکروسافت استودیو ارتقا یافت. این او را به یکی از گیمرهای برتر تبدیل می کند که به فیل اسپنسر گزارش می دهد، که قبلاً توسط مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا به سمت معاون اجرایی بازی ها ارتقا یافته بود.
اسپنسر در صحبت با Gamesbeat گفت که او همچنان مسئول استراتژی بازی بزرگ است. نقش Booty اجرای این استراتژی در انتشار بازی ها خواهد بود. بقیه روسای استودیو اکنون به Booty گزارش خواهند داد که اکنون بر توسعه و انتشار بازیهای مایکروسافت برای کنسولها، رایانههای شخصی و پلتفرمهای موبایل نظارت میکند. به گفته GamesBeat، او در این تور به اسپنسر گزارش می دهد.
"من میخواستم مطمئن شوم که سازمان مناسبی برای ارائه اهداف محتوایی خود داریم. با این کار، برنامه نویسی کودکان تصمیم گرفتم که میخواهم یک رهبر سازمان مایکروسافت استودیوز را انتخاب کنم، که اگر شما دنبال کرده باشید، من این تصمیم را دارم. اسپنسر گفت، رهبر فرنچایز فردی ما که در سه سال و نیم گذشته گزارش دادهایم. "این عالی بود که استراتژی همه جانبه خود را رهبری کنیم و ما را به نقطه ای رساندیم که ساتیا مایل بود و مایل بود روی بازیکنانی که ساخته بود سرمایه گذاری کند، اما برای من نیز کاملاً روشن شد. ما بیشتر روی محتوا سرمایه گذاری خواهیم کرد." کاری که ما انجام میدهیم، و اینکه یک سازمان رهبری یکپارچه استودیو برای موفقیت بلندمدت ما حیاتی است.